جاذبه های گردشگری جزیره کیش
نوشته شده توسط : fariba ardam

جاذبه های گردشگری جزیره کیش

آب انبار سنتی کیش

در ایران باستان برای نگه داری قیمت تور کیش بهمن 96 آب های شیرین از آب انبارها استفاده می کردند اما امروزه با لوله کشی شدن قیمت تور کیش بهار 97آب ها، آب انبار ها دیگر کارایی سابق را ندارند و بعضی از آنها را به عنوان میراث فرهگی یاد می کنند که از آنها آب انبار سنتی جزیره کیش است که در معماری آن از بادگیرها استفاده شده است تا در هوای گرم، آبی معتدل و خنک داشته باشند. با توجه به این موضوع که امروزه آب های زیرزمینی و کاریز ها خشک شده اند عملا کاربرد این آب انبار نیز از بین رفته و محلی برای بازدید مسافرین و گردشگران عزیز تور کیش شده است.

در سال 1372 برای جمع آوری قیمت تور کیش فروردین 97آب های سطحی یک  آب انبار دو قلو با 5 بادگیر با سبک معماری یزدی در قیمت تور کیش دی 96محدوده شهر حریره جزیره کیش ساختند. جالب است که روزنه های موجود در گنبد آب انبار حکم دستگاه تهویه هوا را ایفا می کند. گرچه امروزه مسیر آب های سطحی تغییر یافته این آب انبار مکانی جالب و زیبا خواهد بود.قیمت تور کیش تعطیلات فروردین 97

 

آب انبار سنتی کیش

 

آب انبار سنتی کیش

 


روستای باغو کیش

در گذشته مردمان جزیره کیش در سه نقطهقیمت تور کیش بهمن 96 از جزیره (جنوب غربی، شرق و شمال شرقی ) در سه روستا سکونت داشتند که امروزه قیمت تور کیش بهار 97جز روستای باغو باقی خراب شده اند. در روستای باغو که تقریبا افراد کمی در آن سکنه دارند، همچنان پابرجاست و مردم آن مشغول شغل دامداری هستند. 

در این روستا انبوهی از درختان لار وجود دارد که به زیبایی می درخشند. با توجه به جو آب و هوایی این منطقه آهوان بسیاری قیمت تور کیش دی 96زیست دارند که اخیرا با ساخت آبشخوری مختص آنها تعداد گله های آهوان نیز بیش از قیمت تور کیش فروردین 97 پیش شده است.  با توجه به تمام اینها امروزه این روستا تبدیل به منطقه توریستی و گردشگری شده است که سالانه مسافر  بسیاری برای بازدید از این روستا به جزیره سفر می کنند. 

 مسافرین تور کیش که علاقه مند به مکان های تاریخی و تماشا کردن آداب رسوم مناطق مختلف هستند می توانند از این روستا دیدن کنند و لذت ببرند.قیمت تور کیش تعطیلات فروردین 97

 

روستای باغو کیش

 

روستای باغو کیش

 


کشتی تفریحی نوید دریا

یکی از تفریحاتی که نباید از دست داد قیمت تور کیش بهمن 96 کشتی سواری بر روی سواحل نیلگون خلیج فارسقیمت تور کیش دی 96 می باشد. در این کشتی برای مسافرین عزیز تور کیش اجرای موسیقی زنده و جنگ شادی برگزار می گردد. مسافرین می توانند حدود دو ساعت در این کشتی اوقاتی شاد و دلچسب را تجربه کنند.

ساعت برگزاری اجراها در قیمت تور کیش فروردین 97دو سانس 20:30 تا 22:30 و 23:00 تا 1 بامداد می باشد و آماده یقیمت تور کیش بهار 97 پذیرایی از مهمانان و مسافرین هستند.قیمت تور کیش تعطیلات فروردین 97

 

کشتی تفریحی نوید دریا

 

کشتی تفریحی نوید دریا

 


ساحل مرجان کیش

یکی از ساحل های زیبای قیمت تور کیش بهمن 96 جزیره کیش که مسافرین تور کیش آن را از دست نمی دهند، ساحل مرجان است قیمت تور کیش فروردین 97که بسیار دیدنی و لذت بخش است. در کینار ساحل آلاچیق های وجود دارد تا مسافرین و میهمانان عزیز در آرامش بیشتر باشند.

مسافرینی که علاقه مند به تماشای غروب خورشید و عکاسی هستند می توانند ازقیمت تور کیش دی 96 این ساحل دیدن کنند. همچنین ساحل مرجان مکان مناسبی برای قدم زدن قیمت تور کیش بهار 97و تماشای دل انگیز خلیج نیلگون فارس می باشد.

 قیمت تور کیش تعطیلات فروردین 97

 

ساحل مرجان کیش

 

ساحل مرجان کیش 

 


غواصی در کیش

یکی از جاذبه های به قیمت تور کیش بهمن 96 شدت جذاب جزیره کیش غواصی در آب های نیلگون خلیج فارس است. موسسه های آموزشی و تفرحی وجود دارد که مسافرین عریز تور کیش می توانند به آنجا مراجعه کرده و از غواصی زیر آبها درقیمت تور کیش دی 96 کنار ماهی های رنگارنگ و مختلف خلیج فارس لذت ببرند.

برخی از سایت های غواصی و مناسب جزیره عبارت اند از بیگ کورال و ژوراسیک پارک، ساترن کرکقیمت تور کیش فروردین 97، کشتی داما، کلبه هور، کشتی یونانی، سایت سمبارون .

مسافرین عزیزی که علاقه مند قیمت تور کیش بهار 97به هیجان و آرامش زیر دریا هستند می توانند غواصی را تجربه کنند و خاطره ای زیبا برای خود بسازند.قیمت تور کیش تعطیلات فروردین 97

 

 

غواصی در کیش

 

غواصی در کیش

 





:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری جزیره کیشوهای دیدنی کیش,آب انبار سنتی کیش,روستای باغو کیش,کشتی تفریحی نوید دریا,ساحل مرجان کیش,غواصی در کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: